Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Залізничний вокзал Кропивницький (Кіровоград)

Адреса: Кропивницький (Кіровоград), вул
Адреса: Кропивницький (Кіровоград), вул. Поповича, 1

Телефон довідки: +38 (0522) 39-22-51; 005
Телефон чергового: +38 (0522) 39-22-52
Додаткові телефони: Сервісний центр: 39-21-53.

Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень:
(052) 239-23-78 (старший квитковий касир)

Замовлення вагонів-автомобілевозів:
(052) 239-23-78 (старший квитковий касир)

Замовлення спеціальних вагонів для перевезення інвалідів:
(052) 239-23-78 (старший квитковий касир)

Інформація про багажних перевезень:
(052) 239-23-78 (старший квитковий касир)

Послуги вокзалу:
Квиткові каси: оформлення проїзних, перевізних документів у дальньому, місцевому та приміському сполученнях; повернення платежів за невикористані проїзні документи; відновлення проїзного документа; оформлення користування постільною білизною в поїзді; переоформлення проїзних документiв, оформлення проїзних документів, замовлених через Інтернет або Укрпошту.

Користування автоматичними камерами схову: зберігання ручної поклажі в стаціонарній камери схову добу і понад установлений термін; зберігання великогабаритної ручної поклажі в стаціонарній камери схову добу і понад установлений термін; зважування ручної поклажі пасажирів, які не мають проїзного документа; навантаження і вивантаження багажу (вантажобагажу) з багажного відділення на автомобіль або з автомобіля силами працівників вокзалу; надання письмової довідки про вага поклажі пасажира; зберігання забутих і знайдених речей в стаціонарній камері схову; зберігання речей у камері схову осередку АКС; примусове відкриття осередку автоматичної камери схову.

Багажне відділення: надання відправнику бланка - заявки на відправку вантажобагажу; зберігання вантажу та вантажобагажу, який прибув понад встановлений термін (крупно-габаритні речі); зберігання багажу і вантажобагажу, який прибув, понад встановлений термін, (від50 кг і більше); зберігання багажу і вантажобагажу, який прибув, понад встановлений термін (до 50 кг); повідомлення пасажира або підприємство про який прибув на його адресу багаж або вантажобагаж; заповнення документа на багаж або вантажобагаж; заповнення відправнику багажу (вантажобагажу) бирки або бланка-заявки; нанесення відправніцького маркування на багаж (вантажобагаж); зважування багажу (вантажобагажу) на прохання пасажира (за винятком випадків недостачі); повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у разі допущення помилки з боку відправника або одержувача; надання письмової довідки в багажній касі; переадресування багажу (вантажобагажу) прохання пасажира; повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у разі допущення помилки з боку відправника або одержувача; завантаження або розвантаження багажу (вантажобагажу) вагою до165 кг на прохання пасажира; завантаження або розвантаження багажу (вантажобагажу) вагою одного місця від165 кг до 300 кг на прохання пасажира; вивантаження вантажобагажу вагою одного місця від165 кг до 300 кг працівниками станції в разі неявки одержувача; надання консультації з перевезення та упаковці багажу (вантажобагажу); надання письмової довідки про вагу поклажі пасажира в багажної касі; попередній прийом від громадян та підприємств крупно-габаритних речей і їх зберігання в багажному відділенні; попередній прийом від громадян та підприємств багажу і вантажобагажу (вагою50 кг і більше) і зберігання його в багажному відділенні; попередній прийом від громадян та підприємств багажу і вантажобагажу (вагою до 50 кг) і зберігання його в багажному відділенні.

Сервісний центр: оформлення проїзних, перевізних документів у дальньому, місцевому сполученнях; обслуговування пасажирів «Сервіс-Центрі», оформлення проїзного документа на замовлення по телефону в «Сервіс-Центрі» і в касі попереднього продажу квитків.

Кімнати відпочинку: бронювання місця в кімнаті відпочинку; зберігання речей (одне місце вагою до 50кг) протягом доби; проживання пасажира добу і півдоби в номері «Люкс», проживання пасажира добу в 4-х і 5-місних номерах (з використанням душовою кімнатою і півдоби в 4-х і 5-місних номерах (з використанням душовою кімнатою); проживання пасажира одну і півдоби в 4-х і 5-ти місних номерах; користування душовою кімнатою в кімнаті відпочинку; користування холодильником; користування праскою користування розеткою.

Зал очікування для транзитних пасажирів: користування залом очікування пасажирів без проїзних документів більше 12 годин до однієї доби; користування залом очікування пасажирів без проїзних документів більше 6 годин до 12 годин включно; користування залом очікування пасажирів без проїзних документів від 3-х годин до 6-ти годин включно; користування залом чекання пасажирів без проїзних документів до 3-ї години включно;

Інші послуги: оформлення та доставка «Експрес-пошти» до поїзда (пакет вагою до 1 кг); оголошення по радіо на прохання пасажира в інформаційно-довідковому бюро; оголошення по радіо в рекламних цілях в інформаційно-довідковому бюро; продаж розкладу руху поїздів і іншої довідкової інформації; надання усної довідки по місту, області; надання усних довідок по країнам колишнього СНД і міждержавних; надання складної довідки; надання письмової довідки; виконання ксерокопії перевізного документа на прохання пасажира; перенос носієм (станційним робітником) ручної поклажі на прохання пасажира; узгодження проведення відеозйомки; замовлення таксі на територією вокзального комплексу; послуги зі зняття багажу ручній поклажі пасажира, котрий відстав від поїзда; підзарядка ноутбука на прохання пасажира; підзарядка мобільного телефону на прохання пасажира;
Карта:

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика