Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Перевезення вантажів рефрижераторами - ціни не заморожуються (частина 1) - Новинний портал про транспорт

  1. XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?
  2. «Linava» проти профспілок - гра в довгу
  3. «Пакет мобільності» - що далі?
  4. «Linava» і Союз перевізників Литви - конкуренти чи партнери?
  5. «Брексил» - до чого готуватися литовським перевізникам?

Перевізники, що перевозять вантажі рефрижераторами, дочекалися нового піку цін. Вантажні потоки, які сильно збільшилися взимку, на даний момент залишаються стабільними. Ціни на перевезення підскочили на цілих 30%, однак транспортники кажуть, що не відчувають особливої конкуренції на ринку і не бояться економічної кризи, який все ще мучить їх колег.

ринок оживає

У минулому році, в цей же час, що працюють з РЕФамі перевізники скаржилися, що їх обороти зменшилися приблизно на 40%. Зараз вони радіють, що ситуація змінилася на їх користь - взимку вдалося чимало заробити, так як через великі морози деякі вантажі неможливо було перевозити за допомогою тентових напівпричепів. Крім того, попит на перевезення таких вантажів збільшив і замерзлий порт Санкт-Петербурга. Литовські перевізники швидко знайшли ще одну нішу - в масовому порядку перевозили вантажі в Росію за допомогою рефрижераторів.

У травні 2009 р підприємці говорили про те, що все частіше доводиться перевозити більш дешеві продукти, крім того, суттєво зменшилася кількість клієнтів. Хоча ситуація була напруженою, литовські перевізники залишилися конкурентоспроможними, так як перед початком кризи встигли придбати сучасне обладнання та техніку.

Тепер перевозять терморегуліруемие вантажі перевізники кажуть, що криза не змінила географію маршрутів. Найбільш популярними маршрутами залишаються Європа-Росія, Білорусія, Україна, Іспанія. Криза майже не змінив і специфіки вантажів - найбільше перевозиться фруктів, овочів, замороженого м'яса. Цікаво те, що піднялися до Нового року ціни все ще залишаються на такому ж рівні, хоча зазвичай після свят вони падають. На даний момент перевізників Литви найбільше турбують ціни на паливо і поляки, конкурують на ринку перевезень замороженої продукції.

Цінова війна закінчилася?

Опитувані перевізники не скаржилися на нинішні ціни замороженої продукції. Наприклад, для того, щоб перевезти такий вантаж з Вільнюса до Москви, транспортної компанії доведеться заплатити близько 2000 євро. «Якщо вантаж доводиться перевозити в передмістя Москви, ціни, звичайно, вище, але зазвичай ціна перевезення замороженого вантажу в Росію коливається між 1600 і 2000 eвро», - ситуацію, що змінилася на ринку вантажоперевезень коментує генеральний директор UAB "Bretalita" Альгірдас Кайрис. За підрахунками підприємця, ціни на перевезення після Нового року підскочили приблизно на 25%.

Директор UAB "Remkautas" Кястутис Амбразас називає підвищення цін на перевезення вантажів в столицю Росії - від 1500 до 2200 євро. «Перевозити вантаж з Заходу до Росії набагато дорожче - ціна може досягати 5000 євро, хоча до кризи вона була 2200-2400 євро», - говорить К. Амбразас. Перевізник зауважив, що ціни на перевезення рефрижераторами в другій чверті цього року зменшилися приблизно на 200-300 євро. «У першій чверті цього року складніше було знайти рефи, а зараз - вантажі», - говорить К. Амбразас.

З початком сезону фруктів і овочів перевезення стають більш активними, однак через це виникає велика конкуренція між перевізниками і ціни падають. Керівниця відділу з продажу UAB "Eastern European Business" Віолета Айдетене каже, що на даний момент виконуються інтенсивні перевезення фруктів, а попит на м'ясні продукти залишається без змін - такий же, як і в минулому році.

Не всі перевізники погодилися озвучити ринкові ціни, ймовірно, цінова війна все ще йде. Навіть в умовах конкуренції ринок диктує нові способи, що дозволяють перевізнику заробити, а клієнту - заощадити. Один з таких способів називає керівник UAB "Komlita" Робертас Ярмалавічюс: «Не всі потенційні клієнти знають про існування двоповерхових рефрижераторів. Перевозячи свої вантажі такими РЕФамі, вони могли б заощадити близько 30-40% коштів, крім того, перевезли б в 3 рази більше вантажу ».

Стрибки цін найменше відчули ті перевізники, які їздять по непопулярним маршрутами, наприклад, в Греції. «Це не Іспанія, де ціна одного перевезення перед святами досягає 18 тис. Lt (близько 5,2 тис. Євро), а після свят стає в два рази менше. Ми перевозимо заморожену продукцію в Грецію. Ціна перевезення вантажу з Вільнюса до Афін становить 2400 євро », - говорить директор UAB" Longlita "Е. Бурнейка.

вартість рефрижераторів

Перевізників радують і приблизно на 15% зменшилися ціни на рефи. Напівпричіп 5-річної давності, без підтримуючих різні температури секцій, на даний момент коштує близько 20 тис. Євро. «Новий до кризи коштував приблизно 50 тис. Євро», - порівнює заступник генерального директора литовсько-датської компанії "Dan-Balt-Trans" Відутіс Урбонас.

У розпалі кризи чимало перевізників поставили тягачі до кращих часів, а деякі намагалися нераціонально конкурувати, збиваючи ціни - перевозили вантаж навіть тоді, коли знали, що за таку ціну перевозити його абсолютно невигідно. Перевізники, які займаються перевезеннями вантажів рефрижераторами, кажуть, що ці часи вже позаду. «Ринок вже очистився - зменшилася кількість гравців. На ньому залишилися ті, хто працював стабільно, не переслідуючи мети короткочасного заробітку », - резюмує А. Кайрис.

Двокамерні холодильники - вузька ніша на ринку

Співрозмовники акцентують, що перевезення двокамерними РЕФамі не є популярними, так як це специфічна ніша - потрібно мати постійних клієнтів, які потребують таких послуг. Більш популярні рефрижератори, в яких підтримується однакова температура. Ринкова ціна двокамерного рефа - близько 65 тис. Євро.

Раніше двокамерними холодильниками активно користувалися квітникарі, але зараз вони самі придбали такі напівпричепи. «Нас наймають тільки перед 8 березня, коли сильно збільшуються обсяги робіт. Перевізники, які раніше інтенсивно перевозили квіти, тепер знайшли іншу нішу - перевозять яйця з Голландії, Німеччини, Росії », - про ринкові зміни розповідає директор UAB" Stolvika "Станіслав Олекновіч.

Керівники транспортних компаній говорять, що зараз все більш популярними стають перевезення рефрижераторами з гаками. «М'ясо розвішується на двох гаках, і таким чином перевозитися клієнту. У нас 15 таких рефов. Роботи стає все більше і більше. Вартість таких напівпричепів на ринку приблизно на 20% більше, ніж звичайних », - пояснює керівник UAB" Tranita "Олексій Устинович.

На питання про можливість перероблення куплених рефрижераторів для продажу, перевізники відповідають, що це робиться вкрай рідко. «Це невигідно, так як варіант такого перероблення можливий тільки в тому випадку, якщо з двокамерного рефрижератора робиться однокамерний. Знаючи, що двокамерний реф набагато дорожче, так робити нелогічно », - говорить керівник UAB" Komlita "Р. Ярмалавічюс.

***Далі буде…***

***Далі буде…***

XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?

Здавалося, що головною подією XXXV конгресу «Linava» стануть вибори президента асоціації, оскільки останнім часом з цим були пов'язані її внутрішні протиріччя. Однак на перший план знову вийшло питання страхової компанії перевізників, і пішли розмови про те, що цей проект може залишити «Linava» голою і босою, а в кінцевому підсумку провалитися. Редакція Cargonews підводить підсумки заходу.

2019-05-19 269

«Linava» проти профспілок - гра в довгу

У Литві до межі загострилося питання заробітної плати водіїв-далекобійників. Міністерство соціального захисту говорить про подвійну мінімальну зарплату, профспілки теж зайняли жорстку позицію, перевізники у відповідь подумують про перенесення бізнесу в інші країни і про акції протесту. При цьому сторони ведуть переговори, але ніби не чують один одного. Редакція Cargonews вирішила з'ясувати, чи вдасться їм знайти якесь взаємовигідне рішення.

2019-05-16 540

«Пакет мобільності» - що далі?

Поки сталося найгірше, що могло статися - Європарламент (ЄП) все-таки проголосував за «Пакет мобільності» (ПМ). Перевізники і транспортна влада багатьох країн ЄС (особливо периферійних, включаючи Литву) в шоці від можливих наслідків цього рішення. Була велика надія на те, що цим питанням займуться вже новообрані європарламентарі, а тепер все повинно вирішитися на переговорах між ЕП, Єврокомісією (ЄК) і Евросоветом. Наша редакція вирішила уточнити, за що саме проголосував Європарламент, і спробувати зрозуміти, які перспективи розвитку подій.

2019-05-03 1 476

«Linava» і Союз перевізників Литви - конкуренти чи партнери?

Нещодавно в організаційній життя литовських перевізників виник цікавий питання - президент «Linava» Ерландас Мікенас заявив, що з незрозумілих йому причин генеральний секретар асоціації Мечіславас Атрошкявічюс підписав договір про співпрацю з Союзом перевізників Литви (СПЛ). Останній по суті є конкурентом «Linava». З іншого боку, може бути, співпраця двох організацій буде корисним в той час, коли у перевізників так багато розбіжностей і проблем? Редакція Cargonews вирішила прояснити ситуацію.

2019-04-19 242

«Брексил» - до чого готуватися литовським перевізникам?

Процес «Брексіта» триває, і поки ніхто не може сказати, чим він закінчиться. Це дуже турбує бізнес, і особливо перевізників, включаючи литовських. Тому «Linava» разом з громадською організацією «Versli Lietuva» вирішила організувати для них семінар під назвою «Брексил: як литовським транспортним компаніям бути на крок попереду?», На якому виступив зокрема секретар асоціації з транспортної політики Томас Гаруоліс і представник литовської митниці. Редакція Cargonews хотіла б познайомити своїх читачів з головними акцентами заходи і проблеми «Брексіта» як такої.

2019-03-20 501

XXXV конгрес «Linava» - кінець війни?
«Linava» і Союз перевізників Литви - конкуренти чи партнери?
«Брексил» - до чого готуватися литовським перевізникам?
Цінова війна закінчилася?
«Пакет мобільності» - що далі?
«Linava» і Союз перевізників Литви - конкуренти чи партнери?
З іншого боку, може бути, співпраця двох організацій буде корисним в той час, коли у перевізників так багато розбіжностей і проблем?
«Брексил» - до чого готуватися литовським перевізникам?
Тому «Linava» разом з громадською організацією «Versli Lietuva» вирішила організувати для них семінар під назвою «Брексил: як литовським транспортним компаніям бути на крок попереду?

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика