Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Огляд об’єктива Canon EF-S 55-250mm f / 4-5.6 IS STM

Об'єктив Canon EF-S 55-250мм f / 4-5,6 IS STM - це недорогий, легкий, фотофотографічний зум-об'єктив початкового рівня, який має стабілізацію зображення, дуже гарну якість зображення за ціною та дуже корисний діапазон фокусної відстані, який приємно доповнить найбільше Зум-лінзи загального призначення . Це об'єктив Canon "EF-S", тому об'єктив 55-250 IS STM сумісний лише з форматом APS-C DSLR-камери Canon EOS включаючи в цей час ультрапопулярні моделі Rebel / *** D / **** D, ** D (70D, 60D, 50D) та 7D.

Лінза 55-250 IS STM випливає на підборах Об'єктив Canon EF-S 18-55 мм f / 3.5-5.6 IS STM введення та включає подібні вдосконалення, знайдені в цій лінзі. Хоча введення об'єктивів початкового рівня не викликає великого хвилювання у фотографічної спільноти, цей об'єктив, як і 18-55 STM, є помітним покращенням у порівнянні з попередником. Попередником у цьому випадку є Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS II яку я буду називати "IS II" протягом усього огляду. Поліпшення якості - це якість зображення та автофокус, керований STM (Steading Motor), без обертання переднього елемента та без розширення з фокусуванням.

Діапазон фокусної відстані

Найпопулярніші (через найменші витрати) комплекти лінз загального призначення (лінзи, які зазвичай купуються в тому ж коробці, що й формат APS-C Камери DSLR ) мають фокусне відстань верхнього кінця 55 мм. Лінзи EF-S 55-250 мм IS STM, очевидно, починаються там, де закінчуються ці 18-55 мм комплекти лінз, не залишаючи зазору і додаючи накладення лише на 55 мм (і навіть не 55 мм, якщо дивитися на відстані, пройдені в фактичних результатах тестування). Хоча розрив і перекриття зазвичай не є великою справою, якщо кожна фокусна відстань покрита принаймні звучить ефективно.

І незалежно від зазору та перекриття, майже 5x 55-250 мм FLR (діапазон фокусної відстані) дуже корисний. Для тих із нас, хто краще думає в еквіваленті повного кадру, цей об’єктив забезпечує 88-400 мм. Для прикладів цього FLR я веду вас до університетської сітки та до Голландського водоспаду біля Державного парку Світу Енд.

Для наведених вище прикладів я намагався встановити фокусні відстані на ті, які надруковані на стволі об'єктива (55 мм, 70 мм, 100 мм, 135 мм, 200 мм і 250 мм). Я подумав, що я нерівну кільце масштабування для першого набору, але ... повідомлені фокусні відстані другого набору точно відповідали першому. Це, швидше за все, не було збігом обставин - і насправді це не має значення в реальному використанні, оскільки вам рідко потрібно вибрати точну фокусну відстань для свого знімка. Ви вибираєте правильну перспективу та обрамлення, і фокусна відстань стає правильною.

Наведені вище приклади повинні добре зрозуміти, чого можна очікувати від чудового FLR цього об'єктива, FLR, який відкриває цю лінзу для дуже широкого спектру використання. Дика природа, портрети, спорт (при хорошому світлі), авіашоу, прогулянка по парку, похід в гори, день на пляжі, і я міг би продовжувати і продовжувати. І звичайно, ландшафти включені, але мало об’єктивів не можна використовувати для пейзажів. Однак телеоб'єктиви часто не помічаються у виборі пейзажних лінз. Чудові телеграфні пейзажі, що потребують менш фонових зображень, часто дуже легко знімати. Або збільшити масштаб до 250 мм і націлитись високо на захоплення місяця.

Або збільшити масштаб до 250 мм і націлитись високо на захоплення місяця

Як і більшість зум-телеоб'єктивів, що досягають 200 мм, цей об'єктив має змінну максимальну діафрагму. Хоча загальний діапазон максимальної діафрагми відображається у назві виробу (f / 4-5.6), покрокова діаграма максимальної діафрагми показує повну історію. В ідеалі великі фокусні відстані знаходяться в більшості лівих стовпців діаграми, що вказує на більш широкі діафрагми, доступні при більшій фокусній відстані. На цій діаграмі ми бачимо, що 55-250 STM посідає майже останнє місце за максимальною діафрагмою, доступною на фокусні відстані. Але різниця не є драматичною, коли 1/3 зупинки різниці є, загалом, найбільш показаними.

Об'єктив із фіксованою максимальною діафрагмою, такий як Об'єктив Canon EF 70-200mm f / 4L USM має значну перевагу діафрагми на довгому кінці FLR - 1 стоп (удвічі більше світла) у цьому випадку.

Стабілізація зображення значно сприяє корисності телеоб'єктива вузької діафрагми. Цей об'єктив є стабілізованим зображенням, і ця функція відрізняє його від інших недорогих фотооб'єктив Canon - апарата Об'єктив Canon EF 75-300mm f / 4-5.6 III USM . Я вважаю, що ІС є величезною перевагою при руці лінзи.

Особливо корисно для аудіозапису фільмів те, що ця реалізація IS по суті є безшумною. Якщо прикласти вухо до лінзи, ви можете почути легке клацання / гудіння, але ви рідко помітите, що IS ввімкнено - за винятком видошукача. Різниця між правильним обрамленням об'єкта під вузьким кутом зору (наприклад, 250 мм) із включеним ІС та з вимкненою функцією ІСС - подібно до ночі та дня. Це призводить до меншої корекції обрамлення за допомогою обрізання після обробки - що зменшує роздільну здатність зображення і коштує ваших витрат часу.

Ви помітите ефекти якості зображення у своїх результатах. 55-250 STM IS розрахований на 3,5 зупинок проти 3 зупинок для IS II (що спочатку було оцінено у 4 зупинки до того, як Canon прийняв стандарт CIPA). Оскільки цей об’єктив настільки легкий, мені важко утримувати скелю нерухомо (проблема інерції) - і це впливає на чіткість мого кишенькового зображення в цілому.

Рейтинг 3,5 зупинок падає між 1/13 та 1/15 секунди затворами. На 1/15 секунди більшість моїх зображень є різкими. З 1/13 по 1/8 я все ще наближаюся до 50% моїх зображень. При витримці затвора більше 1/13, різкі відсоткові відсотки швидко падають, залишаючись на відстані 3, 3 і 4 секунди.

Мої результати в звичайному використанні були не настільки хорошими, як мої ідеальні результати тестування студійного сценарію з 1/40 та 1/50 витримками затвора, не адекватними навіть на 55 мм у певний час.

На 250 мм сильно збільшується струс руки. А в 250 мм, коли запитували більше 3 зупинок допомоги від ІС (1/50 секунди), результати були неоднозначними. Але, мабуть, я використовував ідеальну форму на 1/20 секунди, тому що я знімав рядок із 7 гострих зображень поспіль. Знову ж таки, в полі мені знадобилася значно більша швидкість затвора для гарних результатів.

Стабілізація зображення не зводить нанівець необхідність штатива у будь-яких ситуаціях, і штатив завжди надається перевагу, коли ситуація дозволяє використовувати таке. Компанія Canon каже, що стабілізацію зображення слід вимкнути під час використання штатива, і їхня порада полягає в економії енергії акумулятора. Хоча різниця в витраті акумулятора, як правило, мало стосується мене, я можу вам сказати, що цей об'єктив часто створює дуже розмиті зображення із включеним ІС під час монтажу штатива. Також викликає занепокоєння те, що об'єкт кадрування незначно змінюється, коли IS активний, залишаючи вам потенційно нерівне зображення. Посібник рекомендує залишити IS включеним при використанні моноподів.

Посібник рекомендує залишити IS включеним при використанні моноподів

Якість зображення

Якість зображення легко було найбільшим недоліком для мене, тому що я рекомендую об'єктиви Canon 55-250 мм. Ці лінзи просто не були дуже хорошими виконавцями, особливо у верхньому кінці FLR. Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM в цьому плані змінює особливості.

Із 15 об’єктивними елементами в 12 групах IS STM має очевидно інший оптичний дизайн порівняно з дизайном IS II 12/10. І, мабуть, найпомітніша особливість цього об'єктива - це якість зображення, яке він надає.

При діафрагмах, ширших f / 5.6, очікуйте від цього лінзи м'яко м'які результати (підсилення налаштування різкості значно протидіє цьому). При f / 5.6 чіткість зображення досить хороша в усьому діапазоні фокусної відстані та по всьому кадру, що також означає, що цей об'єктив є досить гострим на відстані 200 мм і вище з широко відкритою діафрагмою f / 5.6. За винятком 100 мм, я бачу дуже невелику різницю в якості зображення f / 8 в порівнянні з тим, що надається при f / 5.6. Фокусна відстань 100 мм є найслабшою в цій лінзі, і покращення все ще спостерігається при f / 8 на 100 мм.

Використання діафрагми, вужчої за f / 8, з найсучаснішими DSLR-форматами формату APS-C високого мегапікселя (15+) призводить до отримання більш м'яких результатів через дифракцію. Цей атрибут не властивий 55-250 IS STM, оскільки всі об'єктиви гідної якості, встановлені на цих камерах формату APS-C, будуть демонструвати однакове зменшення загальної чіткості. Я не кажу, що ви не повинні використовувати діафрагми, вужчі, ніж f / 8, але що ви повинні знати про компроміси для цього. Використовуйте сайти інструмент якості зображення щоб побачити різницю для себе.

Коли ми дивимось на a порівняння між 55-250 мм IS STM і 55-250 IS II , новий об'єктив виглядає чудово. STM забезпечує значно кращу якість зображення, ніж IS II, від 135 мм до 250 мм - навіть при зупинці до рівня f / 8. Поліпшення можна побачити в центрі кадру, і різниця в кутах є різкою.

Дивно, але мій ІС II був навіть (помітно) кращим, ніж мій ІС, на більшій відстані фокусної відстані. Дивіться цю різницю в інструмент якості зображення .

При вузькій максимальній діафрагмі особливо важливим стає отримання хорошої якості зображення в широкому режимі. Таке поліпшення чіткості - це велика справа - цей об'єктив забезпечує вражаючу різкість зображення за ціною.

Діаграми вашого зображення, які не є різкими, також мають значення, і розмитий фон можна виконати за допомогою цього об'єктива, хоча в першу чергу на більшій фокусній відстані. Якість розмитості фону (боке) потім стає важливою. Ця лінза має закруглену 7-лопатеву діафрагму. Ось декілька 100% прикладів цього розмиття, коли діафрагма зупинилася до f / 8.

Ось декілька 100% прикладів цього розмиття, коли діафрагма зупинилася до f / 8

Хоча я не стикався з жахливим боке в цілому з цим об'єктивом, він не найкращий виконавець у цьому плані. Я в першу чергу не дбаю про яскраві концентричні кільця навколо блискучих виділень у прикладах вище.

Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM демонструє порівняно мало периферійного затінення / віньєтування. Очікуйте приблизно 1,6 зупинок в кутах на 55 мм і близько 1,2 зупинок над більшістю балансу FLR. Звичайно, власники камер формату APS-C звикли бачити не помітне затінення їх повних кадрів, сумісних із рамками, навіть із широко відкритими діафрагмами. Зупиніться на f / 8, і затінення незначне - в основному немає. Я знімав кілька панорам із цим об'єктивом при f / 8 і не маю проблем зшивати результати без виправлення віньєтування.

Наведена вище панорама річки Сускеханна була зроблена ручною на 55 мм у горизонтальній орієнтації за допомогою кругового поляризаційного фільтра. Photoshop використовувався для об'єднання декількох зображень.

З точки зору віньєтування, STM IS працює дуже схоже на IS II. Найбільша різниця полягає в тому, що у STM є .2 зупиняється менше затінення кута на 200 мм.

На 55 мм об'єктив 55-250 IS STM демонструє м'яку СА (хроматичну аберацію) в кутах. Кількість СА зменшується, поки не стане дуже низькою на 100 мм. СА знову стає помітним на 135 мм і стає помірно сильним від 200 до 250 мм. CA ви можете побачити на тестовому зображенні 250 мм нижче.

На цьому зображенні повинно бути тільки чорно-біле (колір діаграми). Всі довжини світла не переломлюються однаково, що спричиняє розлив кольору.

Хоча слід очікувати деякого спалаху від цього об'єктива, коли у кадрі яскраві вогні, кількість спалаху не погана.

Легке спотворення бочки є 55 мм. Перехід до викривлення на пінкування відбувається приблизно в 100 мм, де ця лінза майже не спотворена. Кількість спотворень, навіть при 250 мм, досить м'яка.

В цілому цей об'єктив має дуже гарну якість зображення. Коли ціна враховується, це стає дуже хорошою угодою.

Коли ціна враховується, це стає дуже хорошою угодою

Фокусування

У міру того, як система автофокусування STM (кроковий двигун) переміщується в лінійку лінійки об'єктивів Canon, об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM стає 6-м об'єктивом EF (включаючи два EF-M лінзи ) для отримання цієї системи.

Однією з найбільших переваг STM AF є тихе фокусування. Об'єктив IS II був дуже чутним під час автофокусування, але, незважаючи на те, що ви можете чути легкі клацання та переміщення в об'єктиві під час автофокусування, якщо знімаєте в дуже тихому місці, ви, як правило, не помітите шуму під час 55-250 STM AF .

Швидкість фокусування хороша при пристойному рівні освітлення, але початкове фокусування фокусування було дуже повільним. Найбільшою проблемою, з якою я стикався, було те, що я хотів швидко зробити знімок (наприклад, спортивна дія), і якщо об'єктив знаходився в дифузному стані фокусу, або робив фокус, після пробудження зі сну. Якщо суб'єкт рухається, момент, перш ніж набувати фокус, може пропасти.

Нове з цим об'єктивом - це внутрішнє фокусування. IS II розширився у міру його регулювання до MFD (Мінімальна відстань фокусування). Як ви побачите на порівняльних зображеннях пізніше в цьому огляді, IS STM має ту саму довжину, що і IS II, коли він повністю розширений фокусом. Я віддаю перевагу дизайну більш фіксованого розміру. Приємно те, що тепер кришку об'єктива можна повернути на місце, не подовжуючи ствол об'єктива, повертаючи шестерні мотора фокусування на ту чи іншу міру - щоб отримати достатній опір, щоб капот перетворився на (або поза) місце.

Ще важливішим для нового дизайну є те, що передній елемент лінзи не обертається. Якщо ви коли-небудь намагалися використовувати кругові поляризаційні фільтри на IS II ви відчули розчарування. Фільтри CPOL обертаються, щоб набрати лише потрібну кількість ефекту - ефект, який може значно покращити деякі фотографії. Будь-яке обертання фільтра змінює ефект. Занадто поширеним сценарієм використання фільтра CPOL на IS II був такий: збільшення, фокусування, регулювання фільтра, занадто сильно натисніть на кінець фільтра і ненароком змінити фокус, сфокусувати знову, налаштувати фільтр, можливо повторити. Потім зробіть те ж саме для наступного знімка, якщо відстань фокусування зміниться.

Нова конструкція дозволяє легко регулювати фільтр, і він залишається налагодженим для використання у поданих знімках за аналогічним сценарієм (та орієнтацією). Різниця - ніч і день для пейзажної фотографії.

Smooth - це дескриптор для автофокусування всіх лінз STM Canon на сьогодні. Можливості плавного фокусування системи STM AF частково спрямовані на відеозапис. Швидкі зміни фокусу у відео різко натрапляють на глядача і їх найкраще уникати. Дещо з Останні моделі DSLR від Canon (EOS 70D, Rebel T5i, Rebel T4i, Rebel SL1 та EOS M на час перегляду) мають режим безперервного автофокусування Movie Servo і може максимально використовувати плавний автофокус.

Ще одна особливість, бажана для відео, полягає в тому, що об'єкти суттєво не змінюють розмір, коли вони переходять у фокус і виходять з нього. 55-250 STM відповідає цій вимозі.

Фокусування FTM (повний посібник з робочим часом) доступне в режимі автофокусування, але це не стандартний FTM типу Ring Ring, до якого ви могли бути звикли. Система STM - це фокусно-провідна конструкція, яка потребує живлення від камери для функціонування. Ключовим моментом використання FTM 55-250 IS STM є те, що вимикання затвора потрібно натиснути наполовину, щоб увімкнути ручне фокусування після блокування автофокусування. Ви не можете просто забрати камеру та сфокусувати цей об'єктив вручну (якщо тільки лінза не встановлена ​​в режимі ручного фокусування за допомогою перемикача, і камера не працює). Функція FTM не присутня на IS II.

Ця лінза не є парфокальною. Якщо ви зміните фокусні відстані (збільшення або зменшення масштабу), фокус слід (в ідеалі) знову отримати. Можливо, ви не бачите багато проблем із зменшенням масштабу на більшій відстані фокусування, особливо зі скромними змінами фокусної відстані. Повне збільшення фокусної відстані в повній мірі призведе до розмиття зображення.

У важливому відділі точності фокусування я бачу дуже гарну послідовність. Точність фокусування ввімкнено на 250-мм кінці FLR з невеликим фокусуванням в 55 мм на моєму 60D. Послідовне фокусування заднього або переднього можна набрати досконалості за допомогою Автофокусування мікрорегулювання (якщо ваш DSLR має цю функцію), але якщо ваш DSLR не дозволяє регулювати обидва кінці діапазону фокусної відстані, вам залишається вибрати одну фокусну відстань або іншу для регулювання. Я не стикався з жодними значущими проблемами з використанням об’єктива без AFMA на 60D.

AI Servo AF (відстеження предмета в русі) є найбільш складним завданням як для камер, так і для об'єктивів, оскільки налаштування, як правило, проводяться постійно і потребують негайного завершення. Відповідно до прес-релізу Canon, 55-250 STM має вдосконалений алгоритм автофокусування. При порівняно вузькій діафрагмі на невеликому форматі датчика, що забезпечує відносно глибоку різкості, вимоги до точності не є настільки критичними для цього об'єктива.

Я скасував свій перший запланований сеанс тестування AI Servo через важке хмарне покриття. Мені знадобився ISO 3200, щоб отримати швидкість затвора досить швидко, щоб зупинити дію, а рівень шуму ISO 3200 досить високий, щоб замаскувати площину різкого фокусування, не зважаючи на мету цього тестування.

Наступним планом тесту було зняти розігріту частину футбольної гри з 55-250 STM. Тоді я б знімав решту гри великим білим об'єктивом Canon L та корпусом 1 серії. Розминки були короткими, тому я вирішив просто зняти гру з цим об’єктивом.

Я очікував дуже низький показник фокусування, але гра була для мене не критичною. Оцінивши знімки, я був приємно здивований, виявивши, що лінза працює досить добре. Якщо чесно, я був здивований тим, наскільки добре це працює.

Знову-таки, велика глибина різкості полегшує утримання об'єкта у фокусі, а це означає, що фон не розмито розмивається. Дія на наведеному вище малюнку близька - практично заповнюючи вертикальний кадр. І хоча для об'єктива було встановлено 250 мм та f / 5,6 для найменшої глибини різкості, віддалений товариш по команді та мета залишаються відволікаючими у фокусі. Але зображення належним чином сконцентровано, і цей об'єктив коштує FAR менше, ніж бажаний варіант. За допомогою цього об'єктива буде багато "футбольних мам", які зніматимуть знімки спортивних змагань своїх дітей.

Як вже згадувалося, ручне фокусування доступне лише тоді, коли цей об'єктив встановлений і камера включена (і не працює). Кільце для фокусування вручну гладке та просте у використанні.

Цей об'єктив має ручну характеристику фокусування, яку вам потрібно знати. Після пробудження з режиму сну (або включеного живлення) буде виконано скидання автофокусу. Це означає, що після ретельного фокусування вручну, знімок повинен бути зроблений перед тим, як камера переходить у сплячий режим.

Наприклад, я зосередився на водоспаді, використовуючи посібник Live View на основі штатива, фокусуючись, коли хтось перестав говорити. Кілька хвилин поспілкувавшись, я розбудив камеру, щоб зняти знімок. Перше, що я побачив, - це лінза для фокусування - навіть якщо я переключився в режим MF. Переконайтесь, що ваша камера не переходить у сплячий режим після того, як за допомогою цього об'єктива буде придбано ручне фокусування.

Це лінза з голими кістками - немає розмітки фокусної відстані.

При порівняно короткому МФД розміром 33,5 дюймів (1100 мм), об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM обладнаний найкращими можливостями MM (Максимальне збільшення). Хоча ви можете трохи очікувати менша різкість зображення на цих коротких відстанях, можливість збільшення дуже хороша і досить корисна.

Цей об'єктив не сумісний із Розширювачі Canon . Ви можете знайти розширення сторонніх виробників, які працюватимуть, але ... якість зображення, яка виникла, може бути для вас неприйнятною.

Хоча вони, як правило, не забезпечують збільшення збільшення, яке надають розширювачі / телеперетворювачі, встановлені за телеоб'єктивом, подовжувачі майже завжди сумісні з телеоб'єктивом. Цей об'єктив із телефотооб'єктом широкомасштабного об'єктива із збільшенням телефото збільшив фокусну відстань у 55 мм, додаючи на діаграму кілька приємних номерів збільшення трубки. З 12-дюймова подовжувальна трубка Canon EF Специфікація діапазону збільшення становить 0,38-0,05x і становить 0,48-0,11x із величиною Розширювальна трубка Canon EF 25 мм II . Найбільше збільшення досягається в 250 мм при 12 мм ET, але 55 мм отримує найвищий показник з 25 мм трубкою. При нескінченності фокусування зазвичай втрачається при використанні подовжувачів.

Якість та функції збірки

Купуючи лінзу econo, ви можете очікувати, що деяке зниження витрат покаже якість збірки, і це дійсно видно в об'єктиві Canon EF-S 55-250mm f / 4-5.6 IS STM. Перше, що ви робите під час встановлення цього об'єктива на камеру - це зняти кришку кріплення об'єктива. І перша особливість, яку ви помітите, зробивши це, це пластикове кріплення об'єктива. Canon зберігає їх для своїх моделей з найнижчим кінцем, і цей об’єктив має один.

Решта ствола об'єктива також, як і очікувалося, пластична. Навіть деякі найкращі сьогодні лінзи є пластиковими, тому це не сюрприз. Але (частково грунтуючись на моєму досвіді з подібними вбудованими об'єктивами), я не готовий довіряти цьому об'єктиву для критичних програм - принаймні, не без резервної копії, яка є в наявності.

Кільце для збільшення споживає більшу частину стовбура цієї лінзи. Це позитивна особливість, що робить зум-кільце дуже простим у пошуку та використанні. Це кільце плавно здійснює обертання на 75 °.

Як звичайно для телеоб'єктива з зумом із фокусною відстанню більше 200 мм, цей об'єктив значно розширюється до досягнення 250 мм. Блокування масштабування не передбачено, але воно не потрібне для мого тестового об'єктива (замок зазвичай не потрібен для нових лінз - лише з добре розбитими лінзами. Ротаційний тиск, необхідний для збільшення об'єктива, достатній для запобігання масштабуванню сили тяжіння, але не надто великий тиск, що перешкоджає комфортне використання.

Кільце для фокусування, розташоване навпроти кільця збільшення (мій уподобання щодо розташування), є рівним, без відтворення. Знову ж таки, оновлена ​​функція, яку отримує цей об'єктив, - це не розширення з фокусуванням, як показано за допомогою посилань під наведеним вище зображенням об'єктива.

Ця лінза є тісною - в основному немає відтворення та коливань.

Вітальна нижня частина діаграми, яку ви отримуєте за допомогою цього об'єктива, - це вага. Це найлегший телефото-зум-об'єктив Canon - навіть трохи легший, ніж IS II. Він важить трохи більше половини, ніж об'єктив Canon EF 70-300mm f / 4-5.6 IS USM.

Для багатьох інших порівнянь перегляньте повне Характеристики об'єктива Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5.6 IS STM за допомогою інструмента Спеціалізація сайту.

Незважаючи на те, що легка вага є чудовою особливістю для лінз, які ви маєте намір носити протягом тривалого періоду часу, цей об'єктив настільки легкий, що, як я вже згадував раніше, мені здається, що його досить важко утримувати (проблема інерції). Сама невелика вага змушує лінзи відчувати себе дешевше, ніж важчі.

Ось перегляньте деякі телефото-зумні об'єктиви із найнижчою ціною:

Ось перегляньте деякі телефото-зумні об'єктиви із найнижчою ціною:

Розташовані вище зліва направо у повністю відведених положеннях є такі лінзи:

Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM
Об'єктив Canon EF 75-300mm f / 4-5.6 III USM
Об'єктив Canon EF 70-300mm f / 4-5.6 IS USM
Об'єктив Canon EF 70-200mm f / 4L IS USM

Ці ж лінзи показані нижче у повністю розширеному стані, коли їх кришки об'єктива.

Ці ж лінзи показані нижче у повністю розширеному стані, коли їх кришки об'єктива

Очевидно, що 55-250 STM - це найменший об'єктив у цьому порівнянні. Інші три лінзи сумісні з повною рамкою, два інші чорні лінзи досягають 300 мм L Об'єктив має фіксовану максимальну діафрагму f / 4 на свою користь.

Ось перегляд трьох поколінь лінз Canon EF-S 55-250 мм IS:

Розташовані вище зліва направо у повністю відведених положеннях є такі лінзи:

Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS
Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS II
Об'єктив Canon EF-S 55-250 мм f / 4-5,6 IS STM

Ці ж лінзи показані нижче у повністю розширеному стані, коли їх кришки об'єктива.

Цікавим є той факт, що, не дивлячись на те, що він не розширюється при фокусуванні, лінза STM все ще дуже трохи довша, ніж інші, коли повністю розтягнута на 250 мм. Старі лінзи коротші на 250 мм при фокусуванні до нескінченності.

На час огляду всі три ці лінзи можна знайти на прилавках роздрібної торгівлі з віком, пов’язаним з їх ціною. Для мене версія STM добре вартує цінової премії.

Для мене версія STM добре вартує цінової премії

Кришка об'єктива Canon ET-63, показана на 55-250 STM вище, не є обов'язковою - і, як зазвичай для додаткового витяжки Canon, здається дорогою для того, що ви отримуєте. Ця повністю пластична кришка об'єктива (матовий пластиковий інтер'єр - не фронт) набуває невеликий скос та нову, більш розкішну обробку. Капот додає значний захист передньому елементу від яскравого світла, удару та пилу / дощу. Звичайно, це не герметична лінза, тому обов'язково тримайте її прикриті під час мокрого використання.

Новим у STM є Canon Lens Cap II з давно необхідною функцією центрального прищіпки. Встановлення та зняття кришки об'єктива з кришкою на місці вже не є проблемою. До цього об'єктива не входить жоден корпус.

Розмір фільтра 55-250 IS STM 58 мм порівняно невеликий, недорогий і поширений. І світло.

Для альтернатив цій лінзі розгляньте лінзи, перелічені в Рекомендації щодо фотооб'єктива Canon .

Після використання цієї лінзи здоровою кількістю, включаючи кілька короткочасних поїздок на додаток до місцевих, я повинен визнати, що зберігання цієї лінзи в моєму наборі було для мене важливим. Результати, які він дає, досить хороші. 55-250 IS STM - це дуже хороший варіант для тих часів, коли легке подорож дуже бажано, включаючи бігові доріжки, піші прогулянки, подорожі тощо.

За легку ціну ви отримуєте легкий об'єктив із корисним фокусним діапазоном фокусного відстані, компактним дизайном, тихим режимом роботи, стабілізацією зображення, хорошими показниками автофокусування та вражаючою якістю зображення за ціновою ціною.

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика