Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


GoldenEye 007

  1. 007 осіб людини-загадки
  2. Чи не збовтувати
  3. * * *

Цікаво, а розібралися чи у феномені відеоігри GoldenEye, що вийшла в 1997 році на приставці Nintendo 64, самі автори - студія Rare? Бо складається враження, що ніхто більше не розібрався. Адже це, здається, типовий префіксальних шутер того часу, випущений до того ж за ліцензією на не придатною для жанру платформі. Та й 1997-й - критично близько до Half-Life, після відчутної елітарності якого будь-який старий екшен здається якоюсь вульгарної забавою для селюків.

Але дивна річ: якщо посадити перед консоллю з оригінальним «Золотим оком» людини, який бачив за останні тринадцять років мільйон шутерів від першої особи і ще два мільйони від третього, він не зрозуміє, чого ж там такого цікавого, поки сам не натискати на кнопки. Особисто я ознайомився з грою вже в цьому тисячолітті - і простояв за нею всю ніч.

Багато в чому це, звичайно, досягнення оригіналу. Фільм «Золоте око» Мартіна Кемпбелла сьогодні - те, що на Заході називають guilty pleasure. Тобто зараз вже, звичайно, розумієш, що журавлинні російські, сайдкік-програміст Наташа Семенова, воскреслий напарник (насправді лиходій), злісні генерали, що стріляє лазером з космосу супутник «Петя» і поїздка на швидкохідному танку по Санкт-Петербургу - дурість несусветная. Але дурість, яка подобається. Якщо зовсім вже відверто, в 2010 році фільм такий дивитися не хочеться, а для гри матеріал - в самий раз: що оригінальний GoldenEye, що ремейк слідують сюжету досить строго. І навіть танк в наявності.

007 осіб людини-загадки

Цікаво, а розібралися чи у феномені відеоігри GoldenEye, що вийшла в 1997 році на приставці Nintendo 64, самі автори - студія Rare

GoldenEye - ще й гра для тих, кому так не вистачає переконливо вибухають бочок: в тому ж Black Ops вони детонують так, ніби хтось петардами балується.

Заслуга власне Rare, по-перше, в бездоганному «шутерний» чуття: вони точно знали, як на дісталися за ліцензією декораціях розставити ворогів, щоб їх було цікаво вбивати. По-друге, мультиплеер на чотирьох: ні в жодному іншому шутере з спліт-скрін не було такого балансу зброї і таких карт, як в GoldenEye. Авторам, впевнені, дуже хотілося б повторити власний успіх, але сьогодні Rare похнюпився до виробництва відеоігри Kinect Sports, а їх Nintendo-серіями займаються зовсім інші люди. GoldenEye 2010 Створити справжні ветерани індустрії, Eurocom Developments.

Версія XXI століття - це, звичайно, ремейк, а не перевидання на кшталт Perfect Dark, іншого шутера Rare. Автори чесно перемалювали всі рівні на новому движку, додали нову зброю і замінили Пірса Броснана, який давно перестав асоціюватися з агентом 007, на більш звичного сьогодні капловухого Деніела Крейга. З'явилися деякі QTE (потрібно трясти руками, щоб відкрити двері ліфта), що руйнують перешкоди і винайдений вже після виходу оригіналу режим прицілювання. Чарівні годинник пішли разом з Броснаном в минуле: такі гаджети не в дусі сучасної бондіани (окремий плач по ним шукайте в сусідній рецензії на James Bond 007: Blood Stone). Тому Джеймс бігає зі смартфоном і іноді зламує з його допомогою турелі або замки. Міні-ігри немає, досить знайти активну точку через видошукач.

А в цілому гра та ж сама: Бонд вбиває всіх на хімічному заводі в Архангельську, Бонд штурмує засніжену базу, Бонд бігає по лісі, Бонд ховається за бюстами Леніна в пострадянському парку. Найбожевільніший епізод - втеча з міністерства, біля якого зовсім випадково виявився той самий танк. Правда, рівню на танку від оригіналу дісталася і смішна фізика, і схематичні декорації - тобто виглядає це досить шкода, хіба що тепер потрібно ще і вертольоти ракетами підбивати.

Чи не збовтувати

Тим часом студія n-Space спрацювала версію і для DS. Вона, якщо що, погана.

Зате в решту часу це незвичайний шутер. Існує думка, що автори GoldenEye винайшли Call of Duty до, власне, Call of Duty: шутери тоді були неквапливими, а в Бонда постійно щось маячить на екрані. Якщо вимірювати сучасними категоріями, GoldenEye вміло поєднує в собі і скріптові перестрілки, і відносну свободу - цим вона нагадує велику серію TimeSplitters. Тобто тут чимало постановочних епізодів, вороги прут з усіх усюд, але частіше за все вам все-таки дають можливість вдумливо вибрати зброю, пограти, коли хочеться, в стелс, вибрати, з якого боку зайти, і взагалі імпровізувати.

Солодке відчуття вседозволеності можна було в тому чи іншому вигляді випробувати тринадцять років тому. У GoldenEye закладений багатющий потенціал, і на Wii гра дійсно заграла новими фарбами: управління тут краще, ніж в Modern Warfare Reflex і будь-якому іншому шутере, більше жодна гра не дасть вам в тій же мірі відчути, як це - затримувати дихання під час стрілянини з гвинтівки і швидко-швидко цілитися, поки руки не почали тремтіти. Все це при грамотній постановці і сміливою вигадки могло заробити в дійсно великому шутере, але GoldenEye 2010 - Це, на рівні якихось невербальних почуттів, занадто та ж сама гра, щоб їй захоплюватися в повній мірі.

Багато в чому тут, звичайно, вина Eurocom Developments, умілих виконавців, які беруться за все підряд (від численних портів до ігор про Джека Горобця і Олімпійські ігри). Самі ж вони придумати щось не в змозі або не хочуть. Полінувалися навіть використовувати ті сцени з фільму, до яких не дотяглися в Rare: епізод в казино, гонки в горах, польоти на літаку. По-хорошому, звичайно, слід було зробити нову кампанію. Як радить офіційний сайт гри, збирайте своїх друзів знову, новий GoldenEye ж! Натякають, звичайно, на спліт-скрін, заради якого і починався ремейк. Тобто це гра здебільшого для тих, хто давно вже любить «Золоте око», просто хоче купити його і для сучасної платформи. Навіщо цим людям ті ж самі рівні, що і дюжину років тому, - незрозуміло.

Крейг, незважаючи на всі побоювання, виглядає в декораціях "Золотого ока" цілком органічно.

Спеціальних стелс-рівнів в грі немає, але при цьому все (все!) Можна пройти на карачках, користуючись тільки пістолетом з глушником.

* * *

Тим більше що з мультиплеер все прекрасно. Десять цікавих карт, багато зброї, доктор Ноу як іграбельного персонажа і режим «Золотий ствол» (на додачу до дефматч, звичайному і попарному). У ньому гравцеві, вибив фраг, дається золоте зброю - вбиває всіх з першого ж пострілу і приносить відразу п'ять очок.

Нового GoldenEye варто було б стати окремою грою про Бонда, з новим сюжетом і героями, без непотрібної оглядки на богом забутий фільм. Як, наприклад, блискучому екшену Everything or Nothing шестирічної давності. Така гнучка механіка і все ще здатне здивувати управління з пульта заслуговують більшого. Але тим, хто забув, що таке екшен в спліт-скрині, або просто скучив по осудним ігор про агента 007, ремейк стане в пригоді.

Реіграбельность - немає

Класний сюжет - немає

Оригінальність - немає

Легко освоїти - так

Виправданість очікувань: 70%

Геймплей: 7

Графіка: 4

Звук і музика: 8

Інтерфейс і управління: 10

Дочекалися? Сьогодні GoldenEye, звичайно, не найкращий шутер всіх часів, зате перша дійсно цікава гра про Бонда з 2004 року. З танком в Санкт-Петербурзі, в кінці кінців.

Рейтинг «Манії»: 7,0

"Добре"

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика