Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Як написати анотацію до статті: план і приклад

  1. Навіщо вона потрібна?
  2. Основні нюанси при створенні анотації
  3. рекомендації

Вітаю на блозі! Потрібно написати коротку анотацію до статті? Якраз сьогодні детально подивимося, як це зробити. Розглянемо приклади, невеликий план, а також кілька корисних рекомендацій. Наприклад, вже знаєте, який рекомендований обсяг тексту?

Відкриваючи книгу, перше, що бачить людина - це анотація до неї. Під цим словом мається на увазі короткий, але ємне і змістовне опис видання. Зустріти її можна не тільки в підручниках або науковій літературі. Вона може бути написана до рефератів, курсових, дисертацій та інших наукових і художнім публікаціям.

Навіщо вона потрібна?

Навіщо вона потрібна

Вона являє собою коротку характеристику всієї статті, дає уявлення про її вміст. Основна мета цієї частини роботи - зацікавити читача, спонукати його до більш детального ознайомлення з нею.

При створенні короткої характеристики своєї роботи постає непросте завдання. Буде потрібно в кількох фразах максимально точно і цікаво висловити основну думку тексту, заінтригувати читача. Не можна применшувати роль анотації і ставитися халатно до її створення. Від неї безпосередньо залежить кількість людей, що захотіли прочитати її від початку до кінця.

Щоб залучити якомога більше читачів бажано знати, як правильно написати анотацію до статті. Для багатьох не тільки початківців, але і досвідчених авторів це не така вже й проста задача.

Основні нюанси при створенні анотації

Анотація повинна максимально чітко передавати ключову думку статті та основні тези, її особливості та актуальність.

Рекомендований обсяг - не більше 500 символів (близько 5-6 коротких речень). У деяких випадках допускається збільшення до 600 знаків.

Вона обов'язково повинна бути розміщена перед статтею або в її початку.

Вона повинна бути написана максимально лаконічно і тільки по суті. У неї не слід включати цитати.

У неї не слід включати цитати

Успіх статті істотно залежить від правильного написання анотації до неї. Існує кілька правил, яких бажано дотримуватися при її створенні.

  • У короткій характеристиці до тексту необхідно вказати цільову аудиторію, для якої він призначений.
  • стиль тексту повинен повністю відповідати основному змісту.
  • У ній необхідно вказати які проблеми зачіпаються автором, і до яких висновків він прийшов в кінцевому підсумку.
  • Вітається присутність в ній таких слів, як, наприклад, розглядається або досліджується.

Правильно скласти анотацію допоможе приблизний план:

  • Автор, назва роботи.
  • Кому вона може бути цікава.
  • У цій статті розглянуто ...
  • Особливості роботи ...
  • Автор вважає, приділяє увагу ...
  • Зроблені наступні висновки ...

рекомендації

рекомендації

  1. В першу чергу, потрібно максимально точно виділити і сформулювати ключову думку роботи. Необхідно взяти тільки найбільш важливі моменти і відобразити їх у тексті характеристики.
  2. Анотація повинна бути написана зрозумілою мовою, без специфічних, вузьких виразів і визначень. Вона повинна легко читатися і сприйматися на слух.
  3. Буде правильно включити в текст опису ключові слова для пошуку статті. Їх рекомендується розміщувати в середині опису.
  4. Вкрай небажано розміщувати в анотації таблиці, списки та інші елементи оформлення.
  5. Не потрібно писати в резюме загальні фрази, які не мають ніякого смислового навантаження. В правильно сформульованої характеристиці кожне слово має бути націлене на залучення читачів.
  6. Використання деяких стандартних фраз цілком допустимо при написанні резюме, наприклад, «Метою статті є дослідження ...», «Автор приділяє особливу увагу ...» та інші.
  7. Підсумки роботи необхідно описати максимально інформативно і точно.

Підсумки роботи необхідно описати максимально інформативно і точно

Приклад правильного написання анотації до статті:

«У цій статті автором розглядається важливість і необхідність захисту персональних даних. Вивчаються способи виключення витоку інформації і її несанкціонованого використання. Підсумком роботи є ряд суттєвих пропозицій щодо зберігання та оптимізації обробки персональних даних в різних установах і організаціях ».

Будь-які «майстри пера», включаючи копірайтерів з високим доходом , Бажають, щоб їх статті прочитало якомога більше людей. Для цього може бути недостатньо просто написати цікаву, видатну роботу. Бажано зробити дійсно ємну, інформативну і інтригуючу анотацію. Тільки в цьому випадку авторська праця отримає більше шансів на успіх.

Ще не замислювалися про нормальному заробіток на написанні текстів ? Напрямок діяльності вельми перспективний. Якщо воно цікаве і поки не вистачає професійних знань в сфері діяльності копірайтера , То у мене є чудова новина.

Я знайшов хороші курси, присвячені заробітку на копірайтингу. Детальніше про них можете дізнатися тут.

Хочете дізнатися секрети і подробиці різних способів заробітку в інтернеті? Якщо так, то я вас вітаю, ви вже знайшли дійсно класний проект - цей блог. Він присвячений переважно фінансів і роботі в мережі. Залишайтеся на зв'язку. Крім вже опублікованої інформації, буде ще багато цікавого. Підписуйтесь. Додавайте Workip в закладки для швидкого доступу в подальшому. До зв'язку.

Навіщо вона потрібна?
Потрібно написати коротку анотацію до статті?
Наприклад, вже знаєте, який рекомендований обсяг тексту?
Навіщо вона потрібна?
Хочете дізнатися секрети і подробиці різних способів заробітку в інтернеті?

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика