Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


AEX.RU // 30 листопад ІФК передасть ГТК «Росія» шостий літак Ан-148

Головна   без купюр   29

Головна Головна   без купюр без купюр

29.11.2010, 18:35 29

29 листопада 2010 р Aviation Explorer - 30 листопада 2010 року на Воронезькому авіазаводі «ВАСО» лізингова компанія ВАТ «Ільюшин Фінанс Ко.» (ІФК) передасть шостий регіональний літак Ан-148 авіакомпанії ГТК «Росія».

Ця поставка ознаменує успішне виконання першого контракту на поставку нових літаків російського виробництва в сучасній історії вітчизняної авіаційної промисловості. Крім того, в грудні поточного року виповнюється рівно 1 рік, як ГТК «Росія» ввела в експлуатацію Ан-148 і новітні літаки стали перевозити пасажирів.

На сьогоднішній день Ан-148 є єдиним серійним літаком нового покоління, який виробляється в Росії і перевозить пасажирів, йдеться в повідомленні прес-служби ІФК. Вперше літак Ан-148 російського складання був продемонстрований на авіасалоні «МАКС-2009» в серпні 2009 року. Повітряне судно є унікальною розробкою українських і російських конструкторів, впровадженої в серійне виробництво російської авіаційною промисловістю за останні 20 років. Літак сертифікований за російськими вимогами АП-25, гармонізованим з європейськими - CS-25. Розробка літака Ан-148 була проведена в найкоротші терміни для сучасної цивільної авіації - протягом 6 років, на принципах ріскразделенного партнерства між конструкторським бюро ім. О.К. Антонова (Україна) і постачальниками комплектуючих з Росії та України без використання бюджетних коштів.

Літак Ан-148 з упевненістю можна назвати найбільш успішним проектом ВАТ «Об'єднана Авіабудівельна Корпорація» (ОАК), здатним забезпечити безперебійною роботою, насамперед, російські підприємства, так як до 70% вартості літака формується в Росії (на 70% літак складається з комплектуючих , вироблених російськими підприємствами), заявили в ІФК.
У спільній з Україною виробництві задіяно 158 вітчизняних підприємств, на яких працює понад 45 тисяч кваліфікованих фахівців.

У церемонії урочистої передачі візьме участь керівництво ВАТ «ВАЛТ», ВАТ «ОАК», ВАТ «ІФК», ГТК «Росія», а також керівництво адміністрації Воронезької області.

AEX.RU


Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика