Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


3ds Max і V-Ray. Роз'яснення налаштувань камери "VRayPhysicalCamera"

В даному уроці описуються параметри такої особливої ​​камери, як «VRayPhysicalCamera». На кількох прикладах, я докладно поясню і покажу особливості цієї камери.

Приклад 1. Встановлення швидкості затвора * - параметр «f-number» (або f-stop).

Цей параметр контролює апертуру - здатність збирати світло і протистояти дифракції - віртуальної камери. Зниження f-number збільшує розмір апертури, що бажає зображення світліше, тому як більше світла починає проникати в камеру. У зворотному випадку, підвищення f-number робить зображення більш темним, тому що розмір апертури зменшується. Цей параметр також визначає кількість ефекту «Depth of Field» (дивіться приклад 9).

* Витримка - кількість часу, протягом якого світло впливає на плівку.

Exposure (витримка) включена, shutter speed встановлений на 60.0, ISO на 200, Vignetting включена, White balance поставлений на white (білий):

В даному уроці описуються параметри такої особливої ​​камери, як «VRayPhysicalCamera»

3ds Max і V-Ray. Роз'яснення налаштувань камери «VRayPhysicalCamera»

Приклад 2. Встановлення швидкості затвора - параметр «shutter speed».

Цей параметр регулює час витримки для віртуальної камери. Чим більше буде час (мале значення shutter speed), тим яскравіше буде зображення. Вірно і зворотне, ніж вища швидкість затвору (високе значення shutter speed), тим темніше стане зображення. Ще цей параметр впливає на ефект «Motion Blur» (дивіться приклад 10).

Exposure включена, f-number встановлений на 8.0, ISO на 200, Vignetting включена і White balance поставлений на white:

Приклад 3. Встановлення швидкості затвора - параметр «film speed» (ISO).

Даний параметр контролює чутливість плівки, а значить, робить картинку яскравіше. Якщо для film speed (ISO) поставлено велике значення (плівка більш чутлива до світла), то зображення стане яскравим. Менше значення film speed (ISO) - менш чутлива плівка і більш темне зображення.

Exposure включена, shutter speed поставлений на 60.0, f-number на 8.0, Vignetting включена і White balance встановлений на white:

Приклад 4. Параметр «zoom factor», або коефіцієнт масштабу.

Цей параметр визначає масштабування закінченого зображення. Zoom factor не переміщує камеру вперед або назад.

Exposure включена, f-number встановлений на 8.0, shutter speed на 60.0, ISO на 200.0, Vignetting включена і White balance поставлений на white.

Приклад 5. Параметр «Vertical shift» (він же Camera Correction), або зсув камери по вертикалі (корекція положення камери).

Використавши цей параметр, ви отримаєте так звану «двоточкову перспективу». Щоб виконати цей дію автоматично, використовуйте кнопку «Guess vert.».

Приклад 6. Параметр «Distortion», або спотворення.

Різницю між двома типами спотворень досить складно помітити. Тип «Cubic» повинен бути використаний в таких програмах для відстеження руху камери, як SynthEyes, Boujou і т.д.

Приклад 7. Параметр «Vignetting», або виньетирование (затемнення по краях картинки).

Цей параметр керує симуляцією оптичного виньетирования, яке аналогічно такому ж в реальних камерах.

Приклад 8. Параметр «White Balance», або баланс білого кольору.

Використання параметра «White Balance» призводить до додаткової модифікації зображення. Об'єкти в сцені, мають вказаний колір для white balance, стануть білими на зображенні. Наприклад, для денної сцени повинно бути використано значення «peach» (жовто-оранжевий колір), щоб компенсувати вплив сонячного світла на об'єкти в сцені.

Exposure включена, f-number встановлений на 8.0, shutter speed на 200.0, ISO на 200.0 і Vignetting включена:

Приклад 9. Depth of Field (DOF), або глибина різкості.

Щоб включити ефект «DOF», вам потрібно активувати опцію «Depth-of-field» під секцією «Sampling» настройках фізичної камери. Найкраще цей ефект помітний при близькому положенні камери по відношенню до будь-якого об'єкта. Для сильно вираженого ефекту «DOF» слід широко розгорнути апертуру (параметр «f-number» повинен бути маленьким). Це може привести до дуже випаленого і яскравого зображення, тому потрібно зберігати одну і ту ж яскравість по всьому зображенню - параметр «shutter speed» повинен бути зменшений. І останнє, але не менш важливе, параметр «focus distance» визначає, яка частина сцени буде насправді в фокусі. Для близького фокусу потрібно маленьке значення параметра, а для далекого - велике значення.

Exposure включена, f-number встановлений на 1.0, shutter speed на 4000.0, ISO на 200.0 і Vignetting включена:

Приклад 10. Motion Blur (MB), або розмиття руху.

Щоб включити ефект «Motion Blur», вам потрібно активувати опцію «Motion blur» під секцією «Sampling» у фізичній камері. Кількість розмиття руху визначається швидкістю, з якою рухається об'єкт, а також параметром «shutter speed» в настройках камери. Велике значення параметра «shutter speed» зробить більше розмиття, так як об'єкт буде відслідковуватися камерою більш тривалий час. При маленькому значенні shutter speed буде вироблено менше ефекту «Motion Blur». Запам'ятайте, щоб зберегти однакову яскравість по всьому зображенню, вам треба буде підкоригувати значення f-number'а.

Зауважу, що в прикладі, дальній об'єкт рухається швидше, ніж ближній, що призводить до різного відображення ефектів «Motion Blur».

Exposure включена, ISO встановлено на 200.0 і Vignetting включена:

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика