Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Статистика, просто статистика: банери якого розміру ефективніше?

За даними компанії Moat Analytics, найкращий показник viewability (час знаходження реклами в зоні видимості користувача) на лептопах демонструють найбільші банери.

Цифри Moat за третій квартал 2014 року показують, що класична банерна реклама, rich media та інтерактивні блоки IAB (Interactive Advertising Bureau) Rising Star, мають розмір 970х250, мають найвищий коефіцієнтом попадання в зону видимості (in-view rate) - 65,8 %.

Довгі банери проти широких

Незважаючи на те, що широкоформатні банери лідирують в in-view rate списку, за часом перебування в активній зоні видимості (in-view rate time), вертикальні формати укладають горизонтальні на обидві лопатки.

Але, якщо повертатися до показника знаходження в зоні видимості, то формат 300х600 отримує заслужене друге місце з коефіцієнтом 62,1%, а рекламні банери розміром 160х600 з 55,0% беруть «бронзу» Завдяки більшій довжині 300х600 і 160х600 мають високий рівень знаходження в поле зору - 21,8 і 21,6 секунд відповідно. Для порівняння, формат 920х250 знаходився в полі зору в середньому 16,8 секунд - найнижчий показник в дослідженні.

Реклама на мобільних

Широкоформатні оголошення досягли вершин viewability і на мобільній платформі - для розміру 320х50 коефіцієнт попадання в зону видимості склав 64,6%, що на 18% вище за середні показники.

Наступне місце дістається вертикальним 300х600 з коефіцієнтом in-view rate рівним 51,4%. Йому в спину дихає 728х90 з показником 51,1%. За індексом in-view rate time у мобільних форматів ситуація аналогічна з «великими» товаришами: горизонтальні блоки 160х600 і 300х600 тримають лідерство з показниками 18,6 і 18 секунд відповідно.

Якщо подивитися на дані Google Display Network і DoubleClick, то відразу стає зрозуміло, що вертикальні рекламні блоки також показують найвищий рейтинг viewability. Лаври всесвітнього лідерства дістаються формату 120х240 - його показник становить 55,6%.

Банери розміром 240x400, 160x600 і 120x600 відповідно займають наступні 3 позиції в топ-листі. Тим часом, серед горизонтальних блоків найвищий коефіцієнт viewability у формату 234x60, а популярний розмір 300x250 розташувався на останньому місці.

На результат звичайно можуть впливати такі фактори, як: аудит сайту, якість оформлення елементів (банери, rich media, Rising Stars) тощо - це пояснює різницю даних Google Display Network і DoubleClick, з одного боку, і Moat Analytics з іншого. Але загальна картина того, які формати ефективніше використовувати, якщо спиратися на метрику viewability, все-таки складається.

Високих вам конверсій!

За матеріалами: emarketer.com

16-07-2015

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика