Ви помітили, що з кожним роком оцінювати якість зображення камер стає все важче і важче? Зростає чутливість матриці, збільшується динамічний діапазон, та й передача кольору вдосконалюється. Регулярно виходять камери, яким присвоюють перші місця в тому чи іншому параметрі або в декількох відразу, а через деякий час виходить ще щось і лідерство переходить до нової камері ... Так і з Nikon D500. Адже нічого поганого сказати про якість зображення не можна - картинка бездоганна.
Рівень шумів взагалі радує. Звичайно, є люди, які принципово знімають завжди на ISO 100 і все інше вважають підступами темних сил. Така точка зору, звичайно, теж має право на життя, але тільки в тому випадку, якщо у фотографа є вибір, що знімати, а що не знімати. Вибирати умови, ставити світло. Розставляти дійових осіб в кадрі, неспішно і з урахуванням довгої експозиції. Хочу зауважити, що все це не про репортаж. Вплутавшись в цю справу, в один прекрасний, але дуже дощовий вечір, усвідомлюєш себе на якомусь бадьорому заході, що проходить при світлі свічок. Обстановка, м'яко кажучи, не має в своєму розпорядженні до використання ISO 100. І як добре, що на новій камері можна сміливо ставити високу ISO. Питання особистого порога прийнятного рівня шуму варто для кожного свій. Але якщо потрібно знімати, то весь основний діапазон ISO можна сміливо використовувати. А якщо все-таки покапризничать, то верхня планка для мене в цій камері десь на ISO 6400.
Ось приклад фото в украй складних умовах. Світла було настільки мало, що я не розрізняв кольори іграшки. Камера успішно сфокусувалася і визначила баланс білого. ISO 102400, 1/40 сек, f / 1.8
Динамічний діапазон теж не підкачав, відмінна робота в контрастному освітленні. Деталі опрацьовуються як у світлі, так і в тінях. З тіней можна багато витягнути, так що в складних ситуаціях краще заміряти по світу або використовувати режим експозиції "пріоритет світел". Або, якщо просто помилився з експозицією ступені десь на дві - не біда, все можна виправити:
А ось деталізація у сенсора не рекордна. Воно й зрозуміло, адже це сенсор з не найбільшим дозволом в лінійці камер Nikon. По суті це приклад наявності необхідного і достатнього для досягнення мети - тут довелося трохи зменшити дозвіл сенсора для отримання чудових шумових характеристик. Менше шуму для спортивної камери більш важливий параметр, ніж найвища деталізація. Так що камера може і кілька поступатися Nikon D7200 в доступній деталізації, але, тим не менше, те, що показує D500, теж далеко не аутсайдерська результат.
ISO 400, 1/4000 сек, f / 2.8
ISO 6400, 1/2000, f / 2.8 ISO 6400, 1/400, f / 2.8 ISO 400, 1/4000 сек, f / 2.8 ISO 400, 1/1600, f / 2.8 ISO 400, 1/1600, f / 8.0 ISO 800,1 / 2000, f / 1.8 ISO 100, 1/6400, f / 4.5 ISO100, 1/1000, f / 3.5 ISO200, 1/1600, f / 4.0 ISO400, 1/4000, f / 3.5 ISO800, 1/8000, f / 2.8 ISO500, 1/3200, f / 5.0 ISO500, 1/4000, f / 5.0 ISO500, 1/80, f / 5.0
Архів з прикладами фотографій в RAW
Відео
4K-відео, стабілізатор на об'єктиві
1080 / 60p, електронний стабілізатор + стабілізатор на об'єктиві, включено придушення шуму вітру
Архів з прикладами відеозаписів в MOV
Автор: Сергій Іцкін
Повернутися до списку оглядівЗалишити коментар