Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Історія доповненої і Віртуальної реальності [Інфографіка]

До 2020 року третина споживачів у всьому світі будуть використовувати технології віртуальної реальності. Завдяки галасу, піднятого в ЗМІ, а також понад 250 пристроїв віртуальної реальності, доступним у продажу на Amazon вже зараз, це не повинно стати сюрпризом. Однак у цієї технології є своя історія, і пройшло чимало часу, перш ніж вона досягла свого сьогоднішнього рівня розвитку.

Захоплення різними футуристичними штучками в середині 20-го століття знайшло своє відображення в сфері медіа та розваг, надихнувши нові покоління винахідників на те, щоб втілити ці фантастичні ідеї в життя. Кінематографіст Мортон Хейліг, якого називають одним з першопрохідців технології віртуальної реальності, винайшов «Маску Телесфера». Ставши першим в історії дисплеєм-маскою (або ж HMD), даний пристрій мало чим відрізнялося від тих гарнітур, які доступні на ринку сьогодні. У цій технології використовувалося щось більше, ніж просто візуальна маніпуляція, для створення ефекту віртуального занурення, а справжнє 3D-зображення, широкоекранний режим і відповідні аудіо-ефекти. Ще через кілька років Хеліг зробив наступний крок, представивши «Сенсораму» і «Мотоциклетний симулятор», який складався з кабінки з сидінням, де можна було відчути ефект вібрації, а також відчути запахи, які допомагали краще візуалізувати віртуальну поїздку на мотоциклі по вулицях Нью- Йорка.

У 2018 року відчуття новизни віртуальної реальності дещо ослабла, вона стала чимось на зразок норми. З предмета розваг Віртуальна реальність перетворилася в необхідність. У таких сферах як бізнес можливості для спілкування і співпраці тепер широко відкриті. Освітні програми дають студентам можливість здійснювати віртуальні подорожі і відчувати на собі нові технології навчання методом занурення замість колишнього сидіння над підручниками і конспектами. Сфера громадської безпеки та сфера охорони здоров'я також скористалися перевагами віртуальної реальності, зокрема - можливістю проведення розширених тренінгів для рятувальників, правоохоронців, пожежників.

Технології доповненої і віртуальної реальності виконали величезний шлях - від симуляторів польоту 20-го століття до сьогоднішніх «картонних коробок» Google, і це був дуже захоплюючий шлях. Гарнітура Oculus Rift народилася не на порожньому місці, і немає меж подальшого вдосконалення. Майбутнє технологій доповненої і віртуальної реальності обмежена лише рамками нашої уяви. А що б ви хотіли побачити в цій сфері в найближчі роки?

А що б ви хотіли побачити в цій сфері в найближчі роки

джерело: History Degree

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сподобалося нас читати?

А що б ви хотіли побачити в цій сфері в найближчі роки?
Сподобалося нас читати?

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика