Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Blackberry повертається в Росію

«Зв'язковий» відкрив передзамовлення на android-смартфон Blackberry KEYone (його випускає китайська TCL), ціна пристрою складе 39 990 руб., Повідомляє інтернет-магазин рітейлера. Продажі почнуться в перший тиждень жовтня, каже представник «Зв'язкового» Сергій Тихонов: точну дату він обіцяє повідомити пізніше. За його словами, це перший android-апарат Blackberry, який офіційно вийде на російський ринок. «Зв'язковий» поки буде продавати KEYone тільки в інтернет-магазині, щоб вивчити попит на пристрій, зазначає Тихонов.

« Евросеть »Веде переговори з партнерами з приводу Blackberry, зазначає її директор із закупівель Олексій Широков. Не виключено, що його буде продавати і « М відео », Передав« Відомостям »директор її проекту M-mobile Андрій Губанов.

KEYone з'явиться в інтернет-магазині МТС на початку жовтня, каже її представник Дмитро Солодовников.

З опису апарату слід, що пристрій оснащений 8-ядерним процесором, 4,5-дюймовим дисплеєм, 32 Гб пам'яті. Його відмінна риса - фізична 35-клавішна клавіатура. Спеціальних функцій шифрування повідомлень, як в Blackberry попереднього покоління, в апараті не передбачено.

Смартфони Blackberry на початку 2000-х рр. почала випускати канадська Research-in-Motion (RIM). Апарати користувалися підвищеною популярністю у бізнес-користувачів, так як дозволяли шифрувати корпоративну переписку по e-mail: відповідальний за це сервер Blackberry встановлювався прямо в офісі замовника поруч з поштовим сервером. RIM була одним з найпопулярніших виробників в світі: наприклад, в IV кварталі 2008 р вона займала друге після Nokia місце в світі з продажу смартфонів з часткою ринку 19,5%. Але потім інтерес до Blackberry став знижуватися - пов'язано це було з поширенням безклавіатурних смартфонів і різноманітних месенджерів: значення електронної пошти, робота з якої була ключовою перевагою Blackberry, стало знижуватися, відзначає провідний аналітик Mobile Research Group Ельдар Муртазін. З 2016 року Blackberry оголосила про припинення випуску смартфонів під своїм брендом, а потім цей бренд і права на випуск апаратів викупила TCL.

«Зв'язковий» відкрив передзамовлення на android-смартфон Blackberry KEYone (його випускає китайська TCL), ціна пристрою складе 39 990 руб

У Росії Blackberry офіційно з'явилася і почала надавати послугу захищеної пошти в 2008 р Blackberry почали підключати « Вимпелком »і МТС , А в 2011 р « Мегафон ». Але в 2015 р МТС і « Вимпелком »Відмовилися від нових підключень (не підключає користувачів захищеної пошти Blackberry зараз і« Мегафон »). Представники оператора пояснювали це відсутністю у виробника планів з розвитку бізнесу в Росії,

На думку Муртазіна, продажу нового Blackberry в Росії будуть невеликі - можливо, TCL вдасться продати близько 5000 KEYone. Апарат коштує занадто дорого, виходить занадто пізно, до того ж бренд Blackberry не надто відомий звичайні користувачі, вважає він.

Невисокі продажу прогнозує і представник «Ельдорадо» Юлія Зав'ялова. «Ельдорадо» не збирається торгувати Blackberry KEYone, стверджує вона. За перші дві доби передзамовлення на новий Blacberry в «зв'язковим» вдвічі перевищив прогноз, зазначає, в свою чергу, Тихонов. Пристрій буде цікаво шанувальникам Blackberry, любителям телефонів з незвичайним дизайном, вважає він.

Blackberry, хоча і займав невелику частку, користувався в Росії популярністю у бізнес-аудиторії, і повернення бренду з операційною системою Android дозволить залучити нових шанувальників, вважає Губанов. Сегмент смартфонів дорожче 40 000 руб. росте. У першому півріччі 2017 року порівняно з аналогічним періодом минулого року в штуках і грошах він виріс на 25%, відзначає він. « М відео »Продає кожен п'ятий смартфон преміум-класу в Росії, стверджує Губанов.

Blackberry - відомий бренд, у нього є свої шанувальники: це досить перспективний продукт, він знайде свого покупця, вважає Широков.

Blackberry - відомий бренд, у нього є свої шанувальники: це досить перспективний продукт, він знайде свого покупця, вважає Широков

TCL - не єдиний виробник, який відроджує колись популярні бренди смартфонів. В кінці 2017 року про перезапуск бренду Nokia оголосила фінська HMD Global - їй належать права на використання цього бренду для мобільних пристроїв. Продажі ремейка кнопкового апарату Nokia 3310 почалися в Росії травнем 2017 року, а в червні на ринку з'явилися смартфони оновленого бренду. Влітку 2017 року в Росії почалися продажі смартфонів Motorola - бренд відродила китайська Lenovo. Поки смартфони під старими брендами - нішеві продукти, орієнтовані вони в першу чергу на шанувальників бренду, міркує гендиректор Telecomdaily Денис Кусков. Щоб вийти на масовий ринок, потрібен час, інвестиції в маркетинг і рекламу, вибудовування відносин з ритейлерами, відзначає він.

Представник TCL відмовився від коментарів.

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика