Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Як зробити автовідповідач для дзвінків в офіс - Експерт з корпоративних систем зв'язку

Досить часто клієнти нас запитують, як можна зробити автовідповідач для дзвінків в офіс, з урахуванням того, що в офісі встановлена міні-АТС

Досить часто клієнти нас запитують, як можна зробити автовідповідач для дзвінків в офіс, з урахуванням того, що в офісі встановлена міні-АТС. І оскільки саме офісна АТС є корпоративним центром телефонного зв'язку, то логічно, що функцію автовідповідача краще покласти на АТС.

Дійсно, практично всі сучасні моделі міні-АТС мають вбудовану функцію голосового повідомлення. У початковій комплектації базового блоку АТС зазвичай є апаратна складова (так звана DISA), розрахована на мінімальну кількість голосових каналів.

Наприклад, в моделях (відносяться до класу «аналогових гібридних АТС«) Panasonic KX-TEB308RU, Panasonic KX-TES824RU, Panasonic KX-TEM824RU початкова кількість голосових каналів для вихідного повідомлення дорівнює 1, в моделях АТС (що відносяться до новітнього класу «цифрових АТС« , або ip-АТС) Panasonic KX-TDE100, Panasonic KX-TDE200, Panasonic KX-NS500 кількість голосових каналів для вихідного повідомлення спочатку дорівнює 2. І при необхідності можна збільшити цю кількість шляхом покупки додаткових плат розширення.

Але ось в чому заковика. Вбудована функція DISA розрахована на такий принцип роботи, щоб при вхідному дзвінку той, хто телефонує до вас в офіс людина почула голосове привітання (наприклад, «Здрастуйте, Ви подзвонили в компанію Макрософт систем» і т.д.), а потім дзвінок буде встановлено на співробітників відділу обробки вхідних дзвінків (секретаря, менеджерів або колл-центр). А для компаній-замовників часто потрібно інший тип автовідповідача: щоб той, хто телефонує прослуховував голосове повідомлення і далі виклик не треба нікуди перемикати.

У такому випадку функція DISA, наявна в міні-АТС, може не підійти. Обмовлюся, що функцію DISA можна налаштувати навіть для тих випадків, коли дзвінок не треба нікуди перемикати після голосового повідомлення, але це піддається реалізації тільки в моделях АТС класу «цифрові АТС» (або ip-АТС). І якось по особливому алгоритму, який можуть впровадити тільки досвідчені установники АТС.

У звичайному випадку буде потрібно телефонний апарат з функцією автовідповідача, і міні-АТС необхідно буде запрограмувати так, щоб вхідний дзвінок надходив на внутрішній номер співробітника, у якого на робочому місці буде підключений такий апарат з автовідповідачем.

У звичайному випадку буде потрібно телефонний апарат з функцією автовідповідача, і міні-АТС необхідно буде запрограмувати так, щоб вхідний дзвінок надходив на внутрішній номер співробітника, у якого на робочому місці буде підключений такий апарат з автовідповідачем

Як апарату можна рекомендувати модель провідного телефону Panasonic KX-TS2570RU (на момент написання цієї статті вартість його становить 4170 руб.), Або модель радіотелефону з автовідповідачем, наприклад, Panasonic KX-TG2511RU (вартістю 2690 руб.), Що помітно дешевше.

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика