Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Засновник студії онлайн-освіти EdEra: «Візуалізація для онлайн-курсу - це як дрес-код на роботі»

ефект тривожності

У навчальному процесі більшість людей губляться ще на етапі залучення. І мені здається, що це та причина, по якій чотири роки тому ми почали робити проект EdEra. Найважливіше - показати, що якась сфера або предмет - це круто і вау. Далі людина вже сам буде відкривати книгу, заглиблюватися і дізнаватися. Однак первинна форма і зміст в хорошому дизайні, зрозумілому наративі, без канцеляризму і вигаданої складності - це те, що повинно спонукати людину до навчання і зруйнувати ефект тривожності. Науково підтвердженим фактом є те, що існує, скажімо, ефект математичної тривожності. Дітей з дитинства лякають, що математика - це дуже складно. І наслідком є ​​те, що у багатьох виникає довічний страх перед цією дисципліною. Щоб уникнути подібного, потрібно вибудовувати зрозумілий асоціативний ряд, не ускладнювати і пояснювати, що цей предмет не з іншої планети. Мені здається, якраз однією з цілей освіти є руйнування цієї тривожності в пізнанні.

Активне навчання з онлайном і без
Разом з командою ми виділили ті ключові принципи ефективного навчання , Які міжнародне наукове співтовариство вважає дієвими. Один з них - це активні форми подачі інформації та взаємодії. Учнів потрібно заохочувати за активну участь в заняттях і відповідальність за своє навчання. Це можуть бути інтерактив, групова робота, презентації робіт, експерименти, проектна робота, дебати і так далі. Крім того, учні могли б вирішити, що саме і коли вони хочуть вивчати.
Не можна просто взяти і сказати вчителеві: припиняй читати свої конспекти і давай щось вигадуй. Це не дасть ніяких результатів. Потрібні сценарії уроків з активними формами або демонстрації, як можна змінювати навчальний досвід учнів. Онлайн-контент - це один з інструментів, за допомогою яких навчання легше привести до активних форм. Наприклад, запустити ротаційну модель. Вона працює так: ми ділимо одну велику групу на 2-3 маленькі, кожна з яких має своє завдання: одна шукає теорію онлайн, інша займається розробкою проекту, а третя - взаємодіє з викладачем. Потім лунає дзвінок, групи міняються. Так кожен студент отримає більше уваги, тому що працювати з п'ятьма людьми набагато ефективніше, ніж з двадцятьма.
Само по собі онлайн-освіту - не панацея. Ідея змішаного навчання і ролі онлайну не в тому, щоб за рахунок технологій зробити кращий контент, ніж той, що може надати вчитель на місці. Фактично онлайн-матеріали допомагають цікавіше організувати навчальний процес.

Фактично онлайн-матеріали допомагають цікавіше організувати навчальний процес

Підлітки як мірило якості
Для всієї команди схвалення підлітками на YouTube проекту, над яким ми працюємо, - це найбільша похвала. Адже ця аудиторія бачила дуже різний контент, тому їй є з чим порівнювати. Отже, коли ми робимо відео для учнів, ми конкуруємо не так зі школою, скільки з іншими відео на YouTube. Відповідно, освітній контент для підлітків - це виклик і по сценарної роботи, і візуального оформлення.
Дрес-код для курсу
Створення онлайн-курсу - це суміш дизайну, психології, освіти та маркетингу. Потрібно розуміти, для кого все це, чітко уявляти цього Кирила, якому 21 рік і який вчиться на третьому курсі університету.
Освіта - це теж продукт, як і будь-який інший. Саме тому, в залежності від цільової аудиторії, буде змінюватися візуальне оформлення наших курсів і формат, в якому подають інформацію. Це як дрес-код на різних роботах. Все має значення, навіть кольору, тому що цим ти теж доносимо якусь ідею, ставлення до контенту. Наприклад, якщо ми робимо курс для вчителів молодших класів , Які повинні створити теплу навчальне середовище, то весь контент будемо подавати в теплих відтінках і кольорах.
Еколь Політехнік [французька вища школа з підготовки інженерів - ред.] Розробила брошуру про базові принципи візуалізації онлайн-курсу. Harvard initiative for learning and teaching проводить багато експериментів щодо подачі освітнього контенту, використання тестів і т. П. Ось лише деякі з великої кількості базових правил, які ми також доповнили своїми напрацюваннями:

  • протягом масового відкритого онлайн-курсу лектор в кадрі повинен з'являтися обов'язково, тому що це створює ефект присутності;
  • якщо лектор хоче щось сказати суб'єктивне про контент на екрані, то повинен з ним взаємодіяти: дивитися на нього, показувати;
  • якщо ж зображення насичене інформацією або дуже яскраве, то лектора треба прибирати з кадру;
  • занадто інформативно - демотивує, багато води - викликає нудьгу;
  • недостатньо візуалізації і асоціацій - контент не сприймається;
  • багато візуалізації, тіні і написів, які блимають, - викликає епілепсію;
  • відсутність повітря між словами і наявність більше трьох кольорів - це моветон;
  • саме подразнюючу, що можна зробити, - вивести великий текст на екран і зачитувати його слово в слово. Так не можна робити взагалі. Людина так влаштована, що читає швидше, ніж слухає, тому це абсолютно безглуздо.
  • не треба розміщувати на слайді більше 80 слів;
  • темп наративу в навчальному відео повинен бути швидше звичного в реальному житті (з досліджень edX - більше 185 слів / хвилина, англ.)
  • матеріал в онлайні слід розбивати на невеликі релевантні шматочки інформації ( Microlearning ). Тривалість відео слід планувати не більше 6 хвилин (згідно з дослідженнями edX).

Недолік якісних освітніх матеріалів є у всіх сферах - і в технічній, і в гуманітарній. Я взагалі не можу назвати жодної дисципліни, яка не має значення. Хіба що астрологія, я просто в неї не вірю. Крім цього, всі важливо.

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика