Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


Право на повернення ноутбука в магазин

  1. Види дефектів - підстав для повернення товару
  2. Права покупця на повернення до і після 14 днів
  3. Порядок дій покупця для повернення ноутбука
  4. Звернутися за допомогою до адміністратора магазину (адміністрації)
  5. Звернутися за допомогою до директора магазину
  6. Звернутися до суду

Закон РФ №2300-1 «Про захист прав споживачів» від 1992 встановлює право кожного покупця на повернення товару. Підстави повернення можуть бути різними - функціональними (виявлення дефектів, несправності і ін.) Або особистими (не підходить колір, форма та ін.). У вас є також 14 днів на повернення ноутбука, але підстави і порядок процедури будуть суттєво відрізнятися.

У вас є також 14 днів на повернення ноутбука, але підстави і порядок процедури будуть суттєво відрізнятися

Обумовлено це тим, що ноутбук входить в категорію технічно складних пристроїв (п. 11 Постанови Уряду РФ). За правилом, встановленим вищевказаним законом, технічно складні пристрої не підлягають поверненню або обміну з особистих підставах. У цього правила є виняток - придбання товару через Інтернет.

Правовою базою розглянутого питання при цьому буде виступати Постанова Уряду РФ №612, яка затверджує Правила продажу товарів дистанційним способом (про дистанційну продажу). У п. 21 вказується, що покупець має право на повернення товару до його передачі і протягом 7 діб з моменту його отримання. Перелік технічно складних товарів побутового призначення можна знайти в цій статті https://potrebexpert.online/5646-perechen-tehnicheski-slozhnyh-tovarov-utverzhdennyi-zakonodatelstvom-rf

Види дефектів - підстав для повернення товару

Розглядаючи, чи можна повернути ноутбук в магазин, важливо звернути увагу на підстави такого повернення. якщо повернення технічно складного товару належної якості неможливий, то єдиною підставою залишається виявлення дефектів.

Вони можуть бути:

  • Виробничі. Несправність була присутня до моменту придбання товару. Якщо вона буде виявлена ​​покупцем протягом 14 діб з моменту покупки, то він має право на повернення і ряд інших прав.
  • Експлуатаційні. Несправність була викликана неправильним використанням (порушення правил використання, неакуратне поводження і ін.). У поверненні внаслідок виявлення таких дефектів буде відмовлено.

Щоб визначити природу дефекту, призначається проведення експертизи товару неналежної якості (Проводиться продавцем). Якщо продавець не згоден з висновком експертів, то він може скористатися послугами незалежної експертної організації (конкретного експерта) і оплата їх послуг здійснюється ним самостійно.

Якщо за результатами повторного укладення буде виявлений виробничий дефект, то всі витрати на проведення експертизи зобов'язаний відшкодувати продавець. Тому, вирішуючи чи можна здати ноутбук назад в магазин, необхідно визначити природу виявленого дефекту.

Тому, вирішуючи чи можна здати ноутбук назад в магазин, необхідно визначити природу виявленого дефекту

Права покупця на повернення до і після 14 днів

Якщо покупець товару виявить виробничу несправність, то він має право не тільки на повернення ноутбука з поверненням повної суми, сплаченої за його придбання, але і ряд інших прав.

До їх числа відноситься:

  1. Заміна на аналогічну модель;
  2. Заміна на іншу модель з доплатою або частковим поверненням;
  3. Безкоштовний ремонт;
  4. Зниження вартості ноутбука (частина коштів повертається, але товар залишається у покупця).

Перерахованими правами власник ноутбука має протягом 14 днів з моменту його придбання (укладення договору купівлі-продажу).

Якщо дефект буде виявлений їм після зазначеного терміну, то він може повернути технічно-складний пристрій в наступних випадках:

  1. Виявлення серйозної несправності. Під «серйозної» несправністю розуміється дефект, що вимагає дорогого або тривалого ремонту (від 45 днів).
  2. Перевищення загального терміну ремонту. Якщо ноутбук протягом року з моменту придбання кілька разів здавався в ремонт і термін ремонту перевищує 30 днів.
  3. Тривале усунення несправності. Якщо сервісний центр утримує ноутбук при ремонті більше 45 днів, то у покупця з'являється право його повернення.

Порушення зазначених термінів навіть на 1 день вже є підставою для повернення товару та отримання повної суми коштів, раніше за нього сплаченої.

Як повернути ноутбук в магазин - дізнаємося з відео нижче:

Порядок дій покупця для повернення ноутбука

Знаючи, як здати ноутбук назад в магазин, вдасться повернути витрачені на його придбання кошти. Перший крок - це звернення безпосередньо до продавця (консультанту) магазину. Якщо він відмовляє в поверненні грошової суми, то ви маєте право:

Звернутися за допомогою до адміністратора магазину (адміністрації)

Якщо її діяльність спрямована на співпрацю з клієнтами, то проблема буде вирішена швидко (призначається експертиза або оформляються документи на повернення).

Звернутися за допомогою до директора магазину

Звернення до нього оформляється у вигляді претензії. У ній має бути вказано:

  1. Умови покупки (вартість ноутбука, час його купівлі і ін.);
  2. Характер несправності, вимога про повернення;
  3. Додаток (товарний чек, висновок експерта та ін.).

)

Звернутися до суду

Починати судові тяжби необхідно, якщо ви впевнені власній правоті (рекомендується проконсультуватися з юристом). Доцільно подавати позовну заяву при бездіяльності адміністратора і директора магазину.

Практика показує, що суд часто виступає на боці покупця, якщо його вимоги правомірні. Всі судові витрати зобов'язана відшкодувати сторона, що програла, тому при задоволенні позовних вимог позивача (в особі покупця), судове мито та інші витрати сплачує відповідач (в особі продавця).

Задавайте питання в коментарях до статті і отримаєте консультацію фахівця

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика