Новостной блок

Ходячий робот фирмы «Одетикс»

Это именно тот случай, когда «милого» можно узнать не только по внешнему облику, но и по походке. Ходячий робот фирмы «Одетикс» (США) имеет шесть ног, обеспечивающих ему маневренность, и отличается от множества своих собратьев, предназначенных для работы в опасных зонах (например, на атомных электростанциях или химических производствах), не только конструкцией, но и способностью на ходу изменять свой рост и походку.


Подробнее ...
Главная


NVIDIA Mosaic в Російському Музеї | NVIDIA

  1. ЗАВДАННЯ
  2. РІШЕННЯ
  3. ЗНАЧЕННЯ
  4. Посилання по темі:

Класичні шедеври Російського музею стають ближче з технологіями NVIDIA

Для демонстрації архіву цифрових зображень мультимедійний центр Державного Російського музею вибрав технологію роботи з декількома дисплеями NVIDIA® Mosaic ™ і апаратну підтримку NVIDIA Quadro.

Для демонстрації архіву цифрових зображень мультимедійний центр Державного Російського музею вибрав технологію роботи з декількома дисплеями NVIDIA® Mosaic ™ і апаратну підтримку NVIDIA Quadro

Зовсім недавно Російський музей , Перший в країні державний музей російського образотворчого мистецтва, відчинив двері свого Центру музейної мультимедіа. Це унікальний проект, виконаний студією «Полудень» під патронажем Благодійного фонду «Система», який не має аналогів на території Росії і пострадянського простору.

Головним завданням створення центру стало бажання мистецтвознавців наблизити шедеври Російського музею до глядачів і фахівців, використовуючи новітні досягнення в області сучасних інформаційних технологій.

Великий обсяг запланованого до демонстрації цифрового контенту з високою роздільною здатністю, а також особливості планування залу для глядачів зробили розробку програмно-апаратного комплексу Центру мультимедіа справжнім викликом для двох російських компаній «Полудень» і «СінеСофт»

«Полудень», крім всіх інших робіт зі створення мультимедійного центру, відповідав за розробку загальної логіки системи і дизайну інтерфейсів, а «СінеСофт» - за прикладні завдання по програмно-апаратної частини комплексу.

ЗАВДАННЯ

«Основною складністю, з якою нам довелося зіткнутися, виявилася, як не дивно, планування залу, - розповідає Володимир Барзіон, технічний директор« СінеСофт ». - Зал дуже компактний, і один окремо взятий проектор не може «розвернути» картинку на великий екран: занадто малу відстань від нього до протилежної стіни. Та й формат екрану, крім того, був затверджений нестандартний - не 4: 3, і навіть не 16: 9, а приблизно 3: 1 - тобто майже в 2 рази більше, ніж звичне для нас «широкоформатне» співвідношення сторін. Тому довелося спочатку думати про многопроекторной системі.

Тому довелося спочатку думати про многопроекторной системі

Але тут з'явилася інша проблема - як зробити зведення двох променів, їх стикування на екрані непомітною для глядача. Проблема не настільки тривіальна, як може здатися. Просте механічне поєднання двох проекторів зазвичай призводить або до неповного поєднанню (між половинками зображення залишається чорна «незасвічені» смуга), або до накладання країв без змішування (тоді з'являється біла «пересвеченние» смуга через подвійний сили накладених один на одного променів).

Звичайно, в більшості проекційних шоу на ці «дрібниці» зазвичай не звертають уваги, але в нашому випадку, щоб мистецтвознавці змогли вивчати кракелюри (тріщинки на лаковому чи барвистому шарі картини) на збільшених до 8 метрів в ширину зображеннях, цю проблему потрібно було вирішити. Ми вивчили декілька різних технологій і зупинили вибір на NVIDIA® Mosaic ™, як оптимальної в плані надійності та ефективності ».

технологія NVIDIA® Mosaic ™ дозволяє об'єднувати в єдину систему до 8 дисплеїв і переглядати зображення навіть в форматі 4K без шкоди продуктивності системи або підвищення її енергоспоживання. Застосування цієї технології дозволяє системі розпізнавати кілька дисплеїв як єдине середовище для робочого столу без необхідності в налаштуванні програмного забезпечення, а також плавно і коректно відображати дані на синхронізований поліекрана дисплеї.

РІШЕННЯ

Результатом спільної роботи російських фахівців з компаній «Полудень» і «СінеСофт» став сучасний зал для глядачів в стилі хай-тек і новий програмний продукт під робочою назвою «Галерея», призначений для демонстрації цифрових копій картин, що зберігаються у фонді Державного Російського музею, а також відеопрезентацій з високою роздільною здатністю.

«Це унікальний проект у багатьох відношеннях, - відзначає Андрій Попов, виконавчий продюсер студії« Полудень ». - Вперше на території пострадянського простору було створено комплексне рішення, що включає в себе як можливість проектування на складні геометричні поверхні зображення з декількох проекторів, так і можливість управління контентом за допомогою жестів ».

Сучасний світло- і звукоізольований зал на 22 місця оснащений 8-метровим циліндричним екраном, двома спареними проекторами, комплектом звукової апаратури, спеціальним освітленням, 50-дюймової плазмової сенсорною панеллю для перегляду і управління мультимедійним контентом, а також комплектом для веб-трансляцій.

Основа «Галереї» - інтерфейс на базі OpenGL з підтримкою технології Multi-Touch. Система дозволяє вибирати, переглядати, групувати в каталоги зображення і відео, створювати і зберігати плей-листи, управляти трансляцією контенту на кіноекран і в інтернет.

Унікальною особливістю системи є можливість демонструвати єдине, «безшовне» зображення сумарним дозволом 3600х1080 точок, що проектується одночасно з двох проекторів на кіноекран.

Це стало можливим завдяки використанню технології NVIDIA® Mosaic ™, реалізованої в графічних картах NVIDIA Quadro (в даному проекті використовувалася зв'язка з 2-х відеокарт NVIDIA Quadro 5000, об'єднаних в режимі SLI).

ЗНАЧЕННЯ

Мультимедійний центр відкриває доступ до скарбниці Російського музею найширшому колу глядачів по всьому світу. Заходи, що проводяться в Центрі, отримали можливість транслюватися на спеціальний портал, до якого можуть підключатися будь-які з 95 віртуальних філій Російського музею або інтернет-аудиторія. Мультимедійні програми і презентації стали рівноправними учасниками експозиції поряд з традиційними музейними експонатами.

Мультимедійні програми і презентації стали рівноправними учасниками експозиції поряд з традиційними музейними експонатами

«Сучасний музей - це екран, який звернений до зовнішнього середовища, - вважає Олексій Бойко, завідувач сектором музейно-педагогічних технологій Російського центру музейної педагогіки та дитячої творчості Російського музею. - Він повинен стати більш привабливим для молодих, навчитися спілкуватися з дітьми. Дитина першого-п'ятого класів вже внутрішньо гейміфіцірован. Тому сконцентрувати його увагу набагато легше за допомогою гри. Втім, в різні ігри, що розвивають візуальну культуру особистості, музей повинен залучати і дорослих ».

«Ми зараз на початку шляху, - резюмує Володимир Гусєв, директор Російського музею. - Багато нас звинувачують, що ми підміняємо культуру ерзацом. Але, відвідавши наші віртуальні філіали, люди прагнуть потрапити в справжній Російський музей. Новий шлях для музеїв - це гра-освіта-інформація, а також гарантії якості і точності інформації ».

І ця концепція якнайкраще відповідає тому, в чому NVIDIA і її технології вже багато років утримують лідируючі позиції - Гра. Просвітництво. Інформація.

Проект «Мультимедійний інтерактивний центр Державного Російського Музею» реалізований під патронатом Благодійного фонду «Система».

Посилання по темі:


Про компанію CineSoft

Компанія CineSoft - російський розробник програмного забезпечення, що спеціалізується на автоматизації виробництва, зберігання і дистрибуції медіаконтенту в галузі кіно, анімації та мультимедіа.
www.cinesoft.ru

Контакти:
Едуард Кім
Телефон: +7 (495) 9800376
[email protected]

Про компанію «Полудень»

Компанія «ПОЛУДЕНЬ» займається проектуванням і будівництвом мультимедійних центрів, надаючи повний комплекс робіт «під ключ»: розробку дизайну декорацій і 3D моделей, організацію самого виробництва, створення мультимедійного контенту з використанням інноваційних технологій і найсучасніших тенденцій в області програмного забезпечення.
www.poldenfx.ru

Контакти:
Андрій Попов
Телефон: +7 (495) 5675684
[email protected]

Читайте нас:

Голосование

Какой раздел вам наиболее интересен?
 
Яндекс.Метрика